Thursday 16 November 2017

Make Online Trading Card Spill


Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt Customer Support. Pokmon TCG Pokmon TCG Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. Hvordan lage ditt eget TCG (Trading Card Game) Jeg elsker å spille kortspill, men jeg kan aldri finne noen som vet om spillet å spille det med, så jeg bestemte meg for å lage min egen, jeg vil lage et kortspill langs siden du som vi bor i ære av kortspill. Håper du har det gøy. Trinn 1: Ideen. Først må du komme med en ide for et kortspill. Du kan lage et kortspill med figurer eller bare kort, eller lage et helt spillbrett. Jeg bryr meg ikke veldig godt. Men du må komme opp med byggesteinene som en dag kunne bli kjent. Her er noen eksempler: Trekker helse (Pokemon eller Bakugan) Tre treffer ut (Redakai) Majoritet (Instructables kortspill) Pass på at du velger et tema også. Jeg valgte et middelaldersk kortspill med slott og drager. Så etter at jeg valgte temaet jeg valgte en tittel, var Castle Quest min, men du kan komme opp med din egen. Pass på at tittelen også viser spillet. ltpgtPlease gå og støtte min venn som hever amppound400 for å lage en TCG CCG ampquotEnchantmentampquot som vil bli solgt over hele verden. Du kan hjelpe til med å starte den neste største tcg i verden ved donating. ltpgtltpgtAnyone som donerer amppound25 eller mer vil motta 1 gratis boosterpakke og 1 mytisk sjeldne card. ltpgtltpgteach pakke inneholder 5 vanlig, 4 uvanlig og 1 sjelden eller en 1 i 30 pakke sjanse for en mytisk sjelden i stedet for en sjelden. ltpgt ltpgtare du seriousltpgtltpgtI kan kjøpe denne tcg eller cog you39re snakker om. Men fortell meg mer om det dude. Eller jeg vil ikke gjøre et spill om midtveis krigføring, men jeg kan ikke velge vær eller ikke å lage en gameboardltpgt ltpgtNice Jeg har nettopp fått en Steam Wallet-kortkode GRATIS. D steamwalletcodesltpgt ltpgtJeg bare så du vet at Castle Quest var et spill laget i 1985 av Micro power for BBC-mikroen, og hvis du ikke tror her er bevis, en. wikipedia. orgwikiCastleQuest (1985videogame) ltpgt ltpgtMade mitt kortspill lta hrefquotkickstarterprojects57902999na-gates-tcg - seriesquot relquotnofollowquotgtkickstarterprojects579029993wor. Jeg vil ønske meg lykke med det. Lukk. -) ltpgt ltpgtVaughnWG, det er utrolig jeg håper at Kickstarter-prosjektet ditt blir lansert. Når du ser min TCG-instruerbar, sier jeg at jeg tegner bilder. Slik lager du gratis på nettet uten å laste opp ting som bokstavelig talt bare tegne online. Hva skjer: Her er en instruerbar for alt i livet. ltpgtltpgt1: bestem hva du vil gjøre (jeg bryr meg ikke hva) ltpgtltpgt2: gjør det ltpgt ltpgtDid noen får betalt for denne artikkelen Det hjelper egentlig ikke med noe mer enn en høyt nivå prosess og skribent gjør ikke lyden profesjonell. ltpgt wut type papir skal jeg bruke hvis jeg vil holde meg på baksiden av pokemon og dekke begge sider I39m motsatt. Jeg har ikke en ide, men når jeg får en, vil designen være lett for meg. Det ville være fint å se noen bilder av Littemiddags kort, så vi vet hva vi skal sikte på. Du kan også inkludere de reglene du har valgt, og kanskje et eksempel på lek. Det er lurt at det er kult: Jeg pleide å spille M: ​​TG, men jeg har ikke tid i disse dager.) Avtalt. Jeg har en ide, bare problem er kortdesign nå. Trinn 4 er så stor. Hvilken spillmekanikk blir brukt på spillet ditt Du kan få deg kortspill trykket på for å få tak i spillet ditt. (så lenge alle bildene dine ikke krenker noen opphavsrett.) På vår nettside finner du en stor liste over trading kortspill, ellers kalt samlekortspill - eller tilpasses kortspill, fra T til C til G. Der er en rekke kortspillkategorier du kan velge mellom - for eksempel anime, fantasi, sport og mange flere. Du finner både de mest kjente og de mest sjeldne TCG-spillene på denne listen. Kom, velg din favoritt CCG, og spill gratis Kontakt oss Copyright OnlineGamesKingdom 2012-2014. Alle rettigheter reservert. Liker Vår WP Theme Få det her.

No comments:

Post a Comment